Som virksomhedsejere kan vi af og til blive forblændede af, at vi skal fremstå så perfekt og professionelt som overhovedet muligt på vores hjemmeside og over for vores kunder. Men vi glemmer ofte bare, at selv vores kunder netop blot er mennesker, og mennesker har det bedst ved at handle med mennesker.


Derfor er det forfejlet at tro, at du skal fremstå tørt og upersonligt udadtil. Dine kunder vil sætte pris på din personlighed, og de kommer alligevel til at møde dig som menneske, når I skal holde et møde.

Så vær ikke bange for at være lidt personlig på din hjemmeside. Hav et billede af dig selv og tag altid gerne selv alle de billeder, der skal være på din hjemmeside, for stock photos bliver aldrig særlig spændende, og igen gør det din hjemmeside upersonlig.

 

Løs også gerne op i sproget på din hjemmeside, så dine potentielle kunder måske kommer til at grine lidt – når vi griner husker vi en oplevelse bedre, og derfor kan det gavne dig at være mere personlig og menneskelig på den måde.
Det allerbedste ville være, hvis du lavede en præsentationsvideo til din hjemmeside, hvor du beder folk velkommen og kort fortæller, hvad de kan forvente hos dig.